سرو شناگر میشود :دی

به شکل خیلی خوبی به ننوشتن عادت کرده بودم.ولی منکر دلتنگی برای سرو و دوستان سرو نمیشم :) اولا یه تشکر خیلی ویژه از رفقای عزیزی که معرفت به خرج دادن در این مدت..ایشالا وقتی مثل سابق برگشتم و پررنگ شدم بتونم از خجالت شون دربیام..و یه تشکر هم از دوستانی که کلا به یه ورشون نبودم..متقابلا به یه ورم خب..والاع :| :دی دوم اینکه بابام رفت واسه مراسم اربعین و میتونم تا چند روز صبح ها رو راحت و بدون استرس بخوابم :دی سوما خیلی زیاد استخر میرم و شنا میکنم. روزی چند ساعت توی آب هستم.در 7 جلسه کل شنای مقدماتی و قورباغه و کرال رو یاد گرفتم و البته موج پروانه. از اینکه ماهیچه های کوچیک و ضعیفم خیلی محسوس فرم گرفته و سفت شده کیف میکنم. دو هفته اس کلاس های اصلاحیه میرم تا ایشالا بعدش کلاس غریق نجات رو شرکت کنم. انقدر با بچه ها میگیم و میخندیم که تمام سانس رو یا زیر آب میرقصیم یا سالتو میزنیم و طول استخر رو به جای شنا کردن، توی آب میغلتیم..در همین حد سرخوش و مسخره :دی باید اعتراف کنم کرال پهلو و موج پروانه بشدت انرژی و نفس میگیره ازم. و اینکه از شیرجه زدن خیلی زیاد ترسیدم.دلیلش هم اینه که یه روز با صورت سرو شناگر میشود :دی...ادامه مطلب
ما را در سایت سرو شناگر میشود :دی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4sarve-ravan7 بازدید : 38 تاريخ : پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 6:54

زندگیم داره دستخوش تغییراتی میشه. خودم هم در تلاشم برای پذیرشِ این تغییر و برای رسیدن به هدفی که مدتهاست به دنبالشم.. لازمه ی تمام اینها ؛ "وقت گذاشتن" هستش.. با وجود هزاران دلیلی که برای "رفتن" هست ولی من خداحافظی نمیکنم ؛ چون میدونم که برمیگردم. ذاتا هم از این رفت و برگشت ها بدم میاد..یعنی چی امروز خداحافظ و فردا دوباره سلام؟! :دی :| خلاصه! نمیدونم تا کی ننویسم و نخونم و خاموش باشم؟! ولی باور کنید دلم براتون خیلی تنگ میشه..خوب باشید همیشه :) +بیشتر از این نمیتونم توضیح بدم چه خبره و چی شده..ولی اگه به اون چیزی که دلم میخواد رسیدم ، حتما خواهم گفت که چی بود و چ سرو شناگر میشود :دی...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 4sarve-ravan7 بازدید : 23 تاريخ : دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 1:27

صبح روز شنبه 8 ام خرداد با امام حسین اینا! خداحافظی کردیم و راه افتادیم سمت کاظمین.از قبل بهمون گفته بودن چون 1 روز کاظمین هستیم چمدون ها توی اتوبوس میمونه و فقط یه سری لوازم شخصیمون رو با خودمون میبریم هتل. یه هتل خیلی خوب و نزدیک به حرم بهمون داده بودن.فقط مشکلش این بود که بعضی اتاق ها توالت فرنگی داشتن و بعضیا دسشویی ایرانی..اتاق داداشم اینا توالت فرنگی بود واسه همین همش توی اتاق ما بودن واسه رفعِ قضای حاجت :)) بعد از ناهار و کمی استراحت رفتیم برای زیارت. خداروشکر اینبار تفتیش ها کمتر و بهتر بود و زیاد احساس خفگی نمیکردم.. الهی قربون این دوتا امام مظلوم سرو شناگر میشود :دی...ادامه مطلب
ما را در سایت سرو شناگر میشود :دی دنبال می کنید

برچسب : ipod 4,ipod 4th generation,ipod 4 cases,ipod 4 ios 7,ipod 4th generation cases,ipod 4g ios 7,ipod 4th gen,ipod 4 screen replacement,ipod 4gb,ipod 4th generation 8gb, نویسنده : 4sarve-ravan7 بازدید : 24 تاريخ : جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 7:44

این روزهای پر از اندوه رو تسلیت میگم..انشاالله عزاداری هاتون قبول باشه.. روضه و مداحی زیاد گوش دادیم و برای امام بزرگمون گریه کردیم. شاید بهتر باشه اینبار کمی بیاندیشیم و فکرکنیم به این حرف های پرمفهوم دکتر شریعتی. پس از شهادت: پارت1 ، پارت2 چون کمی بی کیفیت هستش نسخه ی pdf هم میذارم براتون: اینجا سرو شناگر میشود :دی...ادامه مطلب

برچسب : آنها که رفتند,آنها که رفتند کاری حسینی کردند,آنها که رفتند آنها که ماندند,آنها که رفتند کار حسینی کردند,کتاب آنها که رفتند,دانلود کتاب آنها که رفتند, نویسنده : 4sarve-ravan7 بازدید : 20 تاريخ : پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 2:52

من مطمئنم بابام چشم خورد. سالها ورزش میکرد و بقول خودش 40 ساله که هیچ جمعه ای خونه نبوده و همیشه توی کوه و دشت و جنگل جمعه هاش رو سپری کرده. هرکی او رو میدید میگفت "تو هیچیت نمیشه با این همه ورزش و تحرک" خلاصه در عرض دو سه سال پوکید. انقدر کبدش داغون شده و حرارت بدنش بالاست که جدیدا رنگ پوستش تیره تر از قبل شده.. چندوقت پیش هم اروم پاش خورد به زمین. یعنی در حدی ضربه معمولی بود که نهایتا بخواد دو روز زخم باشه.. ولی سه هفته است پاش عفونت و ورم کرده..دلیلش هم مشخص نیست :( ولی با اینحال روحیه اش عالیه :) دَدی! پاپا! بابا! پدر! ابوی! شصت و یک سالگیت مبارک کوهِ محکمِ سرو... سرو شناگر میشود :دی...ادامه مطلب
ما را در سایت سرو شناگر میشود :دی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4sarve-ravan7 بازدید : 23 تاريخ : پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 20:25

چندین کاموای نیمه کاره چندین سال توی صندوقی در زیرزمین خونه محبوس بودن تا اینکه من با قالیچه ی کاموایی آشنا شدم. ادامه مطلب سرو شناگر میشود :دی...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 4sarve-ravan7 بازدید : 24 تاريخ : چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 2:36

این پست رو من (یعنی میم) دارم مینویسم و علتش هم ناراحتیِ دوست ترین دوستِ مجازیم یعنی (سرو روان) هستش..

ادامه مطلب
سرو شناگر میشود :دی...
ما را در سایت سرو شناگر میشود :دی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4sarve-ravan7 بازدید : 40 تاريخ : چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 2:36

در کتاب "چه نیازی است به علی" دکتر شریعتی نوشته: دکتر جرج جرداق ، که بزرگترین انسانی است که علی را به بشریتِ امروز شناسانده است ، در کتاب "الامام علی صورت العداله الانسانیه" می گوید: "ای روزگار! کاش میتوانستی همه ی قدرت هایت را ، و ای طبیعت! کاش میتوانستی همه ی استعدادهایت را در خلقِ یک انسانِ بزرگ، نبوغِ بزرگ و قهرمانِ بزرگ جمع میکردی و یک بار دیگر به جهان ما یک علیِ دیگر میدادی..." +با تاخیر عیدتون مبارک :) سرو شناگر میشود :دی...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 4sarve-ravan7 بازدید : 20 تاريخ : چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 2:36

وقعا که آخرالزمان شده. یه نوه داریم ظاهرا پسره ولی فوق العاده حساس ، لوس و تیتیش ؛ یه نوه دیگه داریم مثلا دختره ولی هزار تا پسر رو میذاره توی جیبش. مثلا شما جرات دارید به باران سنگین نگاه کنید همچین میخوابونه توی گوشتون که نفهمید از کجا خوردید! یا مثلا هربار در مقابل ابراز احساسات علی خیلی خونسردانه میزنه توی دهن علی و هولش میده عقب و به راه خودش ادامه میده.. بعد اون بلانسبت پسرررر عرررر میزنه و گریه میکنه و میگه "مااااامااااان" که مجددا باران یکی دیگه میخوابونه توی دهنش یعنی خیلی لوسی حالا یه کتک خوردی دیگه :دی روز عید قربان با اخوی کبیر و خواهرم رفتیم سرو شناگر میشود :دی...ادامه مطلب

تعطیلات عید فطر رو که یادتونه؟! ما همون روزا رفتیم جنگل :دی

دیروز دیدم تابستون تموم شد ولی هنوز این پستم مونده :|

ادامه مطلب
سرو شناگر میشود :دی...
ما را در سایت سرو شناگر میشود :دی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4sarve-ravan7 بازدید : 23 تاريخ : چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 2:36